pátek 23. července 2010

Varový odvárek

Týden, který mám radši než Vánoce se Silvestrem dohromady. První týden v červenci. Na začátku jsem lozila na Rock for People. Na konci ve Varech. Uprostřed jsem léčila rýmičku a chodila do práce. Rýmička je nuda, RFP jsem popsala do aleluja. Takže Vary....

5 filmů jsem viděla.
2 x jsem seděla v pekle jménem Espace Dorleans.
1, 2 dne jsem strávila na filmovém festivalu.
1 jsem se fotila s ředitelem.
0 koncertů jsem viděla.
0 x jsem v kině usnula.

Za vidění stojí Věrná kopie / Copie conforme - francouzský film, s Juliette Binoche a Williamem Shimellem. Dialog dvou lidí, jejichž vztah začíná... Nebo se rozpadá.... Bavil mě mužský a ženský pohled, bavili mě i ty filozofický kecičky mezitím a bavil mě francouzský šarm.


Dr Feelgood je kapela, která byla možná svého času kultovní. Vznikla na dost zvláštním místě v Anglii a nebála se drsnit. Neznáte? Film z něhož jsem plánovala zdrhnout. Měla to být jen taková výplň mezi červenym kobercem a závěrečným filmem. Popelka, která nakonec zazářila. Dokument, který stojí za vidění, nejen kvůli hudbě.


(K)lamač srdcí L' arnacoeur nezklamal. Točeno v Monacu a Paříži. S Vannessou Paradis a  Romainem Duraisem. Alias mrcha, co ukradla Johnnyho Deppa a relativně pěkné francouzské koťátko.V záplavě depek bývá poslední festivalový film osvěžující, neumělecký, zábavný, plný krásných a mladých lidí. Hurá! Francouzský výběr se letos podařil!




Enfin, quelques photos de mon ami Jindra Net ;)


Stanové městečko


První stár

První alkoholička

Sausage of lovers



Červený koberec

Některé hvězdy jen házejí odlesky...

Jiné září doopravdy.

Koťátko

Miláček

Uznávaný, nenápadný

Největší stár
Kdo je tady ředitel?



Foto: Jindra Net

Žádné komentáře:

Okomentovat